2 oktober 2014

Treinavonturen | De groene Ikea thermoskan

Ik ben gek op koffie (dat was vast nog niet opgevallen) dus toen ik laatst in de Ikea liep en deze schattige groene thermoskan tegenkwam hoefde ik niet lang te twijfelen om dit handige voorwerp in mijn mandje te gooien. Handig voor in de trein, net zo lekker en veel goedkoper...






Maandag morgen lekker zitten op mijn plekkie in de trein (met sommige dingen ben ik redelijk euhmm... Sheldon Cooper'ish, ik wil altijd heel graag op een bepaald plekje in de trein zitten...). Goed ik zit daar dus met het vooruitzicht op een heerlijk warme karamel hemel. Ik pak de thermoskan uit mijn tas, draai hem open en...

Drinken... ja... maar waar? Oh wacht er zit in het midden een soort klik knopje. Ik druk het in en het springt enthousiast omhoog. Juist! Ik zet het aan mijn mond en kantel de groene thermoskan langzaam omhoog. Vervolgens voel ik een warme straal over mijn witte blousje lopen...

GRRERKSHHSEGOIJDSGOKPOG!!!!!!

Woeps! Zo moest het dus duidelijk niet. Ik kijk snel om me heen, gelukkig heeft niemand het gezien! Ik kijk vervolgens snel naar de schade van een van mijn favoriete kledingstukken, shit er zit een grote bruine vlek...

Gelukkig is de vlek er uiteindelijk in de was uitgekomen, maar ik moest nog wel de hele dag uitleggen wat er gebeurd was. Aangezien ik minstens vijf keer vragend aangekeken werd waarom het hier zo naar karamel rook...


post signature

2 opmerkingen:

  1. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tnxx so much!! Very nice blog you've got yourself!
      Cours I'll follow you!
      Beautiful pictures! Love fashion ;)

      Verwijderen