22 december 2014

Sfeerverslag | Serious Request

Ik volg al jaren trouw Serious Request. Ik was er echter nog nooit in het echt geweest. Het was altijd te ver weg of ik was nog te jong. Maar nu het glazenhuis dit jaar in mijn geboortestad Haarlem staat, waren de omstandigheden perfect. Gewapend met moeder lief, paraplu, camera en een twintigje ging we dapper in de rij staan voor de brievenbus.










De sfeer is natuurlijk op en top! Met grote speakers en schermen kun je net als op tv of op de radio mee genieten van het hele gebeuren. Alleen nu heb je ook nog alle mensen en lichtjes en geuren en geluiden van het rumoer erom heen. En overall beleving dus. En als je het mij vraagt echt een meerwaarde aan de hele experience. Super leuk om een keer mee te maken.



En natuurlijk staan we er ook niet zomaar! We hebben een missie een queeste en opdracht die vervuld moet worden. Geld doneren in de brievenbus. Sinds vandaag is er een 3e bij gemaakt en dat is niet voor niks! Ik heb minstens 2 uur in de rij gestaan. Natuurlijk onder het genot van warme chocomel en gewoon tussen de bruisende gezelligheid. Ik vond het dan ook totaal niet erg!


 
Ik vind het uitgekozen doel dit jaar ook erg bijzonder! Heel heftig en belangrijk dat hier aandacht aan wordt gegeven. En ondanks dat ik soms vind dat het evenement het doel ontstijgt ben ik er trots op dat er met zoveel ziel en zaligheid door iedereen op zijn eigen manier wordt meegewerkt! 

Nog 3 dagen genieten dus!

 Mijn bijdrage

Gerard Ekdom! Of moet ik zeggen Gary Fomdeck

 Gerard en Coen in actie

En op de terugweg was daar ook nog actieman: Giel Beelen

Voor meer serious request:




post signature

Geen opmerkingen:

Een reactie posten